Megújulás


   A nagyobbik kinőtte már, a kicsinek még nem szükséges a vonal, ám mindenképp szerettem volna ha hasznosul ez a remek tábla. Egykor sokat használtuk, ideje volt a felfrissítésének.
Nem kell sokat merengenünk, ebben a korban (is) mi előnye van a rajzolásnak, ha csak a szem-kéz működésének összehangoltságára gondolunk....szóval ez a holmi is fejlesztő játék és mókás nyári időtöltés egyben.
Kerestem és találtam a témához egy csomó mókás feladatot.


   A műveletet azzal kezdtem, hogy maszkolócsíkkal kitakartam a táblát, dió színű lazúrral egy rétegben pácoltam a lábakat. A vízszintes és számára könnyen elérhető részt Marci ecsetelte!!!
Egy megjegyzés: érdemes a művelet előtt csiszolópapírral átsimítani a natúr fát.


Ebben a remek júniusi nyárban és szélben gyorsan megszáradt, így a csíkot eltávolítva, újabb csíkokkal rögtön kitakartam a tábla körüli pácolt keretet. A fehér színű vonalak csak a harmadik réteg táblafestékkel tűntek el teljesen, viszont gyorsan száradt a festék. Annyira gyorsan, hogy mire a kicsi felébredt, elkészült az átvarázsolt táblája.
Nekünk nagyon tetszik!


   Nagyon tetszik a rajz is és a legény gondolatai. Azt mondta, lerajzolta a Napot. Ábrázolásában a sűrű sugarak elérik a Földet, de ami még fontosabb, hogy Marci szerint ez az élet és ekkor körberajzolta a Napot. Alkotása megállná a helyét egy mikroszkóp alatt is, de ha mégsem vonatkoztatunk el az univerzumtól, akkor is igaza van a 3 évesnek és további gondolatokat is ébreszt. 😊

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Ünnepi girland

Nyuszi párna percek alatt

Festős nap